מיתוג אתר אינטרנט | מיתוג אתרים לעסקים קטנים | מיתוג באינטרנט
רק לפני שנים לא רבות, עסקים שהיו בעלי אתרים זכו לתגובות נלהבות ולמיתוג באינטרנט של עסק רציני,
גם אם היה זה אתר חינמי שלא הנראות ולא התוכן הוצגו בצורה המיטבית ביותר.
אך זה הספיק בהחלט..

לא עוד.. השינויים שחלים באינטרנט סוחפים איתם את הגולשים שאינם מסתפקים בעסק שיש לו אתר.
סף הציפיות עולה משנה לשנה וסף הסבלנות של הגולשים יורד משנה לשנה.

כך שבעבורך, כבעל עסק, קיים חלון הזדמנות שלא עולה על 3-4 שניות מהרגע שהגולש מגיע לאתרך.

בזמן זה המטרה היא אחת : למנוע נטישה.
המטרה השנייה: לגרום לאותו גולש להתחיל ולסייר באתר ולקרוא מינימום עוד 2-3 עמודים פנימיים.
אם זה קרה, זה בהחלט הישג.
כדי להשיג את המטרה העיקרית האתר שלך זקוק למיתוג באינטרנט .

מה הופך את האתר לאתר ממותג באינטרנט ?

שאלון לבדיקה עצמית.
  1. האם הגולש מצליח להבין תוך שניות ספורות ביותר מהם השירותים /מוצרים של העסק ?
  2. האם האתר פונה לכל קהלי היעד בצורה מדויקת ,ברורה ולא עמוסה מדי ?
  3. האם הגולש יכול לנווט באופן פשוט ויעיל לכל העמודים שאתה מעוניינים להציג בפניו ?
  4. האם המסרים השיווקיים של העסק עוברים בצורה בהירה וממוקדת ?
  5. האם הגולש יכול לקלוט את ייחודיות העסק גם במה שמוגדר "מסרים בלתי מילוליים"?
  6. האם "האווירה" של האתר משדרת את התדמית הנכונה של העסק ?
  7. האם התוכן עצמו כתוב בצורה שיווקית (אך לא מדי שיווקית) ,בהירה ובגובה העיניים ?
  8. האם הגולש יכול לקלוט את הבידול והייחודיות של העסק שלך מזה של המתחרים ?
  9. האם עיצוב האתר משדר מקצועיות, השקעה מחשבה ונותן מעטפת נכונה לתוכן האתר ?

אם עניתם חיובי על מעל 80% מהשאלות הרי אתרכם זוכה למיתוג באינטרנט.
ואם פחות מזה יש מקום לשפר ולשדרג את האתר .

תהליך מיתוג באינטרנט ( מיתוג אתרים ) :

מומלץ ביותר להיכנס לתהליך מיתוג באינטרנט בתהליך בניית האתר או קודם לו.
במידה ויש אתר ומעוניינים לשדרגו זה הזמן להשקיע גם במיתוג האתר.

שלבים בתהליך מיתוג באינטרנט :

@ היכרות עם בעל העסק והעסק: כישורים ומיומנויות, מטרות ויעדים לטווח קצר וארוך.

@ חידוד זהות העסק או חשיבה מחודשת על זהות העסק ויצירת מיקוד המתאים להצגה באתר.

@ מיקוד והגדרה של סל השירותים/מוצרים וגיבוש סדר העדיפות הנכון להצגתם באתר.

@ זיהוי קהלי יעד של השירותים/מוצרים ובניית קונספט שיווקי אינטרנטי בהתאמה לקהלים אלו.

@ בידול העסק ביחס למתחרים באינטרנט- הגדרת נקודות חוזקה ומיצוי הפוטנציאל הגלום בעסק.

@ ייעוץ לבחירת שם /סלוגן המביאים לידי ביטוי את ייחודיות העסק.

@ ייעוץ להגדרת הכפתורים וחלוקה לקטגוריות תוכן.

@ ייעוץ והכוונה בלבד לכתיבת תכני האתר- העמודים הפנימיים ועמוד הבית.

@ ייעוץ לכתיבת ההדגשים והמסרים חשובים לעסק ואופן הצגתם באתר.

@ ייעוץ לגיבוש קונספט עיצובי מתאים לתדמית העסק.

@ מתן משוב בעל פה לעד 5 עמודי תוכן שנכתבו על ידי הלקוח.



 
 
אם אתם מתלבטים ומעוניינים להתייעץ לגבי נחיצות תהליך מיתוג באינטרנט,
אתם מוזמנים לפנות אלי בכל שאלה.
ניתן גם לקבוע פגישת היכרות (ללא תשלום) באמצעות הסקייפ או במשרדי במודיעין.