רק לפני שנים לא רבות, עסקים שהיו בעלי אתרים זכו לתגובות נלהבות ולמיתוג באינטרנט של עסק רציני,
גם אם היה זה אתר חינמי שלא הנראות ולא התוכן הוצגו בצורה המיטבית ביותר.
אך זה הספיק בהחלט..
לא עוד.. השינויים שחלים באינטרנט סוחפים איתם את הגולשים שאינם מסתפקים בעסק שיש לו אתר.
סף הציפיות עולה משנה לשנה וסף הסבלנות של הגולשים יורד משנה לשנה.
כך שבעבורך, כבעל עסק, קיים חלון הזדמנות שלא עולה על 3-4 שניות מהרגע שהגולש מגיע לאתרך.
בזמן זה המטרה היא אחת : למנוע נטישה.
המטרה השנייה: לגרום לאותו גולש להתחיל ולסייר באתר ולקרוא מינימום עוד 2-3 עמודים פנימיים.
אם זה קרה, זה בהחלט הישג.