אתרים לעסקים קטנים ובינוניים |בנייה,פרסום וקידום | רונית אטלינגר - ייעוץ לקידום אתר לעסקים קטנים
הקמת אתר לעסק היא רק התחלה של הדרך. התחלה של נוכחות באינטרנט שבה 
בעל העסק יוצא באמירה חשובה: אני שלם ובשל להציג את שירותיי או מוצריי 
ואני אכן מאמין בהצלחה שלי.. 

אמונה בצדקת הדרך היא אבן יסוד להצלחת כל עסק אך באינטרנט 
האמונה צריכה לבוא לידי ביטוי גם בעשייה.

הקמתו של אתר מהווה את הצעד הראשון בלבד לקראת ההצלחה. בטעות חושבים רבים מבעלי העסקים שעם סיום תהליך ההקמה בא לסיומו גם תהליך השיווק והפרסום - מבחינתם - אתר קיים הוא אתר שיביא אליו גולשים ,שיהפוך לפעיל ורווחי מעצם היותו שם - באינטרנט..רק לאחר מספר חודשים שהאתר עומד כאבן שאין לה הופכין, מתגלה האכזבה, התסכול וחוסר שביעות הרצון: כל התקוות שנתלו באתר - ירדו לטמיון ..
ברוב המקרים אני ממהרת להרגיע את הלקוח המיואש - 
לא הוא ולא האתר אשמים בתוצאות העגומות.. 

ייעוץ לקידום אתר -  לשאלתי מהן הפעילויות והתקציב שהקדיש לצורך קידום ופרסום האתר ,התשובה היא לרוב מבט תמוה. מדוע יש לפרסם ולהוציא כסף על פרסום? 
מבחינת בעל העסק עלות הקמת אתר היא העלות היחידה, מבלי לקחת בחשבון עלות של עבודת קידום אתרים ופרסום בגוגל שבלעדי פעילות זו (שיווק ופרסום באינטרנט )
יישאר האתר מונח במקומו - חסר תועלת..

אם כן אל תמהרו לשפוט את אתרכם לחומרה ,לא את גוגל, ולא את רשת האינטרנט כולה. קחו בחשבון כלכלי כי הקמת אתר היא רק מחצית הדרך. המחצית השנייה הכוללת פעילות שיווק וקידום אתרים היא לא פחות וחשובה - ופעמים רבות - אף יותר..


קידום אתרים לעסקים קטנים, פרסום בגוגל לעסקים קטנים
את שלב הקמת האתר אני משווה לסיום תהליך של הקמת חנות פיזית או משרד פיזי . ברגע שהתהליך הסתיים ואתם קיבלתם את המשרד /החנות המותאמים לעסק, ודאי לא יעלה על דעתכם שללא שיווק ופרסום יגיעו ללקוחות לעסק. בדיוק כך קורה גם באינטרנט. 

אתר שאינו עושה כל פעילות שיווקית נדון לכישלון. המשמעות של כישלון אינטרנטי הוא שגולשים/ לקוחות פוטנציאליים שלכם אינם נחשפים לאתר שלכם ומכאן שאתר האינטרנט אינו משרת אתכם ככלי שיווקי פעיל. כדי להפוך את האתר לאיש שיווק פעיל ונמרץ יש צורך לפעול באחת משתי הדרכים או בשתיהן גם יחד. 


ייעוץ לקידום אתר - מתלבטים מהם הדרכים הרלוונטיות עבורכם לפרסם את האתר שלכם?
פנו אליי ואשמח לעזור .