"סוף מעשה במחשבה תחילה".
כעסק חדש בניית העסק שלך מהמסד ועד הטפחות הינו קריטי להצלחתו.
ברור שעסק חדש צריך ונאלץ לצמצם עלויות, לרכז את רוב העבודה ולמעט בשימוש באנשי מקצוע שעליהם יש לשלם מתוך תקציב העסק המתפתח.
אולם.. פעמים רבות נתקלתי בעסקים חדשים שלצערי עשו את כל הטעויות הגדולות בבואם לשווק באינטנרט. מתוך ים ההצעות שקיבלו והאפשרויות הרבות לשיווק ופרסום באינטרנט בחרו ,מבלי דעת, את האפשרות שבתחילה אולי נראתה זולה אך לאחר זמן התגלתה כמאכזבת.
כעסק חדש -הקדישו מחשבה רבה בהקצאת תקציב מתאים לאפיק הנכון.
רק לפני שנים לא רבות, עסקים שהיו בעלי אתרים זכו לתגובות נלהבות ולמיתוג באינטרנט של עסק רציני,גם אם היה זה אתר חינמי שלא הנראות ולא התוכן הוצגו בצורה המיטבית ביותר.
אך זה הספיק בהחלט..
לא עוד.. השינויים שחלים באינטרנט סוחפים איתם את הגולשים שאינם מסתפקים בעסק שיש לו אתר.
סף הציפיות עולה משנה לשנה וסף הסבלנות של הגולשים יורד משנה לשנה.
כך שבעבורך, כבעל עסק, קיים חלון הזדמנות שלא עולה על 3-4 שניות מהרגע שהגולש מגיע לאתרך.
בזמן זה המטרה היא אחת : למנוע נטישה.
המטרה השנייה: לגרום לאותו גולש להתחיל ולסייר באתר ולקרוא מינימום עוד 2-3 עמודים פנימיים.
אם זה קרה, זה בהחלט הישג.
אשמח לעזור לכם, גם בייעוץ חד פעמי להתכוונן לנתיב הנכון עבורכם כדי שלא תבזבזו זמן וכסף מיותרים.