פרסום בגוגל מאפשר לעסקים חדשים ליצור תנועה מיידית ורבה לאתר. אך אין מדובר בתנועה של לקוחות מזדמנים לאתר אלא, ובעיקר גולשים המחפשים אתר המוצר/שירות שלכם באינטרנט.
פעמים רבות קמפיין בגוגל שימש עבור הלקוחות שלי "מבחן שטח" של האתר שלהם. היות ולא פעם הלקוח לא היה בטוח בטיב האתר שלו ובאיכותו להביא לקוחות חדשים דרך האתר- השתמשתי בקמפיין גוגל כדי לבדוק האם כאשר מניעים גולשים רבים אל האתר (לקוחות ממוקדים) האם מספר הפניות גדל ? אם כן הרי האתר ממלא את ייעודו .
במקרה של אתר חדש ברשת ניהול קמפיין גוגל נותן תשובות מדויקות ומהירות יחסית.
פרסום בגוגל לעסק חדש יתאים לכם:
- כאשר אתם מעוניינים לקטוף פירות בטווח הקצר והמיידי.
- כאשר אתם מעוניינים לפרסם מוצר או שירות בהתאמה לתקופה עונה או חג. לדוגמא: סדנת הורים/ילדים לקראת הקיץ.
- כאשר האתר שלכם זוכה לכניסות דלות.
- כאשר אתם מעוניינים לקדם את המיתוג שלכם ולחשוף את שם העסק/המותג ללקוחות פוטנציאליים – תוצאות לטווח הארוך.
- אתרכם איננו ממוקם גבוה ברשימת התוצאות ה"אורגניות" של גוגל וכך באמצעות פרסום ניתן לעקוף את המערכת האורגנית – לפחות לזמן מה.
היתרונות בפרסום בגוגל לעסק חדש :
- המודעות פונות באופן מדויק וממוקד לקהל היעד. מי שמקליק על המודעה הוא לקוח פוטנציאלי, זאת בניגוד לכל פרסום אחר שאינו מאפשר לדעת כמה מתוך אילו הנחשפים לפרסום הם באמת הקהל שלכם. עבור חשיפה למותג – אינכם משלמים– "לא הקליקו לא שילמת – אבל נחשפת ! בזמן מסך".
- בשונה ממודעות פרסום בעיתון או ברושורים, המודעות בגוגל ניתנות לשינויי לכל אורך הקמפיין. המודעות משתנות בהתאם לנתונים המתקבלים בדוחות ולפי דרישתכם.
- תקציב עלות לקליק מופרד מתקציב ניהול הקמפיין . בדרך זו יש שקיפות מלאה לגבי נתוני ההקלקה על הקמפיין – תוכלו לדעת בצורה חד משמעית האם הקמפיין שלכם זוכה להצלחה.
- עלות תועלת: זוהי הנקודה המכרעת בהתלבטות. האם כדאי לי או לא? חישוב פשוט יכול להקל עליכם את ההתלבטות: לדוגמא: עלות קמפיין מינימאלית לחודש לעסק קטן נעה בין 600-1000 ₪ . אם בממוצע אתם מקבלים החזר על ההשקעה ממכירת שירות /מוצר ל-1-3 לקוחות בחודש – הרי יש סיכוי גדול שהרווח שלכם יהיה כפול ויותר מההוצאות ששילמתם עבור הקמפיין.
|