פרסום בגוגל | פרסום בגוגל לעסקים קטנים ובינוניים
1. פרסום בגוגל adwords מאפשר לך להגיע באופן מדוייק ומהיר לקהל היעד שלך. בחשיבה על קבוצות קהלי היעד שמתאימות עבור המוצר/שירות שלך, אני כותבת מודעות אפקטיביות שפונות בשפה השיווקית המתאימה. מי שמקליק על המודעה הוא לקוח פוטנציאלי שלך.

2. פרסום בגוגל adwords - בניגוד לכל פרסום אחר שאינו מאפשר לדעת כמה מתוך אילו הנחשפים לפרסום הם באמת הקהל שלכם, פרסום בגוגל adwords מאפשר לדעת באופן מדוייק .


3. עבור חשיפה למותג – אינכם משלמים– "לא הקליקו לא שילמת – אבל נחשפת ! בזמן מסך".בשונה ממודעות פרסום בעיתון או ברושורים, פרסום בגוגל adwords מאפשר לערוך שינויים לכל אורך הקמפיין: המודעות משתנות, ניתן להוסיף או להוריד מילות חיפוש בהתאם לתוצאות הקמפיין, להוסיף פנייה לקבוצות נוספות של קהלי יעד או להוסיף מודעות למוצרים נוספים, בהתאם לנתונים המתקבלים בדוחות ולפי דרישתכם.

4. בפרסום בגוגל adwords אני מקפידה שהתקציב עלות לקליק יהיה מופרד מתקציב ניהול הקמפיין .
בדרך זו יש קיימת שקיפות מלאה לגבי נתוני ההקלקה על הקמפיין –
תוכלו לדעת בצורה חד משמעית כמה כסף הוקצב בעבור הקליקים בלבד.


5. עלות - תועלת בפרסום בגוגל adwords : זוהי הנקודה המכרעת בהתלבטות.
האם כדאי לי או לא? ובכמה לקצב את הקמפיין? על שאלות אלו אני נותנת מענה לאחר שאני מקבלת מכם מידע אודות השירותים/מוצרים ,קהלי יעד ומטרת הקמפיין .
האתגר בעבודתי הינו דוקא עם תקציבים נמוכים שבהם יש צורך לפעול בחוכמה, יצירתיות ובזהירות.


..................................................................

*** חשוב ביותר ..

לא תמיד ניתנת תשומת לב לאפקטיביות של עמוד הנחיתה לפני תחילת 
פרסום בגוגל adwords .
במקרים רבים חשוב לערוך שינוי תוכן ,הדגשים שיווקיים ושינוי עיצוב קלים לפני התחלת הקמפיין
כדי למקסם את תוצאותיו.
כמנהלת פרסום בגוגל adwords חשוב לי שהקמפיין יצליח לא רק בנתוני ההקלקות על המודעה,
אלא וחשוב לא פחות בפניות מהמודעות,לכן, אני נותנת ייעוץ תוכן כללי לאתר ולעמודים הרלוונטיים לקמפיין בגוגל-
במידה ויש צורך לערוך שינויים קלים לפני התחלת הקמפיין . ייעוץ זה הינו חלק מעלות ניהול הקמפיין.

..................................................