ברור שמבחינתך כבעל עסק שדרוג אתר יכול להחריג את התקציב שלך אך חשוב לדעת שעסק שהאתר אינו ממשיך להניב את מספר הפניות הרצוי ,לא רק שלא יקדם את העסק, אלא וגם עלול להביא לנסגיה כלשהיא במספר הלקוחות.
שדרוג אתרים - תהליך העבודה לשדרוג אתר ?
1. ראשית עליי לאבחן את האתר- לשם כך אני בודקת מגוון פרמטרים חשובים שיאפשרו לי לבדוק האם יש צורך בשדרוג אתר -
ואם כן, על מה יש צורך לשים את הדגש בשינוי ושדרוג האתר.
2. מסקנות תהליך אבחון האתר -האם יש צורך בשינוי גראפי? האם התוכן אינו מספק? האם מערכת ניהול התוכן מיושנת ו"תוקעת " את האתר ?
כל זאת אני מציגה בפני הלקוח וביחד מגבשים החלטה מהו הכיוון הנכון לשדרוג האתר.
3. ברגע שמחליטים על התוואי הנכון לשדרוג האתר יש מקום לערוך גם שינויים נוספים כמו מיתוג מחודש ומיקוד עסקי לאתר- בדומה לבית שמחליטים על שיפוצו -זה הזמן לערוך בדיקת יסוד ושיפוץ רחב על מנת שלא נתחרט לאחר סיום.
שדרוג אתר אינו חייב להתייחס למכלול השלם של האתר. לפעמים יש צורך רק בשדרוג אתר בהיבט העיצובי, פעמים שדרוג אתר יהיה במבנה האתר, חלוקה מחודשת של התכנים, ייעוץ והכוונה לכתיבת תכנים ועוד..
איזה שדרוג מתאים לאתרך ?
1. שדרוג אתר - שינוי עיצוב האתר בלבד בהתאמה לתוכן.
2. שדרוג אתר - הוספה ו/או הכוונה להוספת תוכן מותאם לאתר.
3. שדרוג אתר - ייעוץ למיקוד תוכן ,מיתוג האתר .
4. שדרוג אתר - העברת כל האתר למערכת ניהול ידידותית.
5. שדרוג אתר - דו"ח אבחון אתר לגבי כל הפרמטרים שמומלץ לשנות ו/או להוסיף.
לפני קבלת החלטה , אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ . ייעוץ ראשוני ללא תשלום.
תאמו איתי פגישת היכרות באמצעות הסקייפ או פגישה טלפונית .